الجمعة، 27 نوفمبر 2009

كالعادة




كالعادة رحت وسبتنى رحت تنام وتملى عيونك نوم وانا اقعد سهرانة لوحدى اعقد سهرانة مع قمرى لوحدى من غيرك وازاى يبقى للسهر طعم من غيرك عارفة هتقرى الكلام وتضحك علية دة لو قريتة اصلا فى يوم من الايام ومش عارفة لية كتبتبتة ولية مستمرة انى اكتبهوللك مش عارفة على العموم تصبح على خير وتلاقى الخير يارب فى كل ايامك مش عوزة اختم كلامى عوزة اعقد اكتب كدة اصل انا النهاردة مش عارفة مالى زى ماقولتللك خايفة مش عارفة من اية اااااااااااااااه

حاسة قلبى مئبوض مش عارفة من اية

تعرف اكتر حاجة نفسى اقولها ليك باعلى صوت هية اية بتوحشنى بتوحشنى اوى اوى

بس بخجل منك ....لما بتكلمنى ببقى عوزة افضل ساكتة مش بعرف ارد عليك يجى مليون الف كلمة وكلمة بيدورا فى عقلى وقلبى بس مش بعرف اترجمهم واقولهم ليك

بس انتة .....انتة وبس اللى نفسى اقوله بتوحشنى ماكنتش متصورة انك هتوحشنى كدة كنت ديما بستغرب على كلمات الاغانى لما بيقولوا بتحوشنى وانتة قدام عنية ودلوقتى عرفت معناها ههههه
تعاله وبص كدة لحياتى هتلاقى كل حاجة بتلف وبتدور عليك
انتة الاول و مش عارفة النهاية هتكون اية
ياترى النهاية هتكون اية

عارفة انك مش هتقرى الكلام دة ومش عارفة لية برضة مستمرة انى اكتب يمكن عشان اقول انك واحشنى الكلمة اللى نفسى اقولها ليك ومكسوفة نفسى اعرف الناس بتقول علية جرئية ازاى وانا قدامك زى الكتكوت الملبلول هههههه ااااااااااااه يارب

بكتبللك الكلام دة وانا بسمع فيروز اغنية انا وسهرانة

هناك 3 تعليقات:

blue-wave يقول...

بجد
الله عليكى

Eslam Eldosoky يقول...

أمممممممممممممممممم

ومن الحب ما قتل

تحياتى
:)

شاب فقرى يقول...

انا مش جاى لاى سبب

غير انى اقول فين البوست الفاضى :P

واغلس وامشى تانى

كل سنة وانتى طيبة

الفقرى الكبير مر من هنا :)

شاب فقرى