السبت، 30 يناير 2010

مساء اللوليتا



مساء اللوليتا


بحب اوى اوى اقول مساء اللوليتا تقريبا انا اللى مخترعاها ههههههههههههه


وحشتونى ووحشتنى مدونتى والكتابة فيها حتى مذكراتى وحشتنى ماكتبتش فيها طول فترة الامتحنات

يالهوى كانو 3 اسابيع يالهوى يالهوى طلعت عنية فيهم

اتعصرت واتشويت واتسلقت واتحمرت يااااااااااااااااااااااه الحمد الله انها عدت


الله يسامحم زنقونا كل مادة طويلة عريضة قدمها يوم واحد بس تتذاكر فية يعنى انا اعمل اية فى اليوم دة اعمل بية اية


كل مادة بكون مختماها قبليها مرتين وبرضة ليلة الامتحان بنام الساعة تلاتة هوة انا كنت بنام اصلا


يلا اهى ايام وعدت تنذكر ماتنعاد زى مابيقولوا بس لللاسف لسة هتنعاد لسة اتبقالى سنتين يخلصوا على خير ان شاء الله


قبل الامتحنات انا كنت فى حالة نفسة مقرفة وكنت مكتئبة بس الحمد الله بقيت احسن دلوقتى لانو تقريبا المشكلة انحلت وسؤء التفاهم خلص


بس اللى مدايقنى دلوقتى انى ماشية فى طريق مقفول يعنى انا عارفة نهاية الطريق اللى انا ماشية فى دلوقتى وبرضة ماشية فية


مش عارفة..... مش عارفة او عارفة وبستهبل


ربنا يستر ربنا يستر


هناك 4 تعليقات:

ناصرمحروس سيد يقول...

مساء الخير مساء النور اهلا ومرحبا

حبات التوت يقول...

مساء اللوليتا :))

اهلا ومرحبا فيك انتة منورنا

blue-wave يقول...

مفيش حاجه اسمها مش عارفه
طالما متاكدة ان الطريق مقفول يبقى مستنيه ايه؟
انك توصلى نهايته وتقفى عاجزة؟؟؟

حبات التوت يقول...

مش عارفة!!!!!!!!!!!