الجمعة، 7 مايو 2010

اوقاتى بتحلو معاك



يااااااااه من زمان اوى اوى مش مسكت الكيبورد
وعقدت اكتب
وحشتنى الكاتبة فى مدونى الكتكوتةدى

مش عارفة الوقت جرى ازاى
يعنى الايام اللى فاتت فضلت انى اعد متفرجة عللى بيحصل حوالية قاعدة حاطة النضارة مستخبية وراها بس شعور حلو انك تعد تتفرج كدة مش تعمل حاجة بس بتزهق فى الاخر اصل الفرجة

دى كانت بالنسبة لية استرحة استراحة من كل كل حاجة ما عدا المذكرة طبعا
يعنى استرحة شوية من التفكير الحاجة اللى ارهقتنى الفترة اللى فاتت

قلت سيبك يابت ريحى شوية شيلى الفيشة وريحى دماغك شوية
وفعلا عملت كدة

مش اقوللكم باه ياااااااااااااه على الراحة اللى كنت فيها تصورا انك بتعملوا اى حاجة من غير ماتفكروا فيها اية اللى هيحصل واللى اللى مش هيحصل
يعنى خلى كل حاجة على الله

بجد منتهى الراحة

يعنى من الاخر كنت مبسوطة>>>>>>>>>االحمد الله حمد ا كثيرا

وبما انى كنت مبسوطة من جوايا مع ان فى بلاوى كتير بس مش مهم ..كله على الله

كان فى حاجة صغيرة بتبسطنى بردة هية انو كل
مرة كنت افتح فيها الرديوا الساعة اتنين بليل اسمع اغنية اوقاتى بتحلو بتحلو معاك بتاعة سيد مكاوى ياااااااااااااااه على حلاوة الاغنية دى ياااااااااااااااااااه على جمالها بجد وسيد مكاوى بيغنيها بطعم وبلون تانى خالص بحس وهوة بيغنيها انو نبرة صوتة فرحانة
صحيح وردة غنتها بس مش بنفس حلاوة سيد مكاوى
بجد اغنية حلوة اوى
وبتبسطنى اوى اوى لما بسمعها بتبسكنى بجد بتديك مزاج كدة وتخليك تعد تنتندنها يااااااااااااااااه


اوقاتي بتحلو بتحلو معاك وحياتي تكمل برضاك
وبحس بروحي بوجودي من أول ما بكون وياك وياروحي ساعة ملاقاك

شايفين الحلاوة انا هعد اغنيها انا الاغنية دى معلقة معايا بقالى شهر


مش بس أوقاتي بتحلو دي العيشة والناس والجو والدنيا بتضحكلي معاك
أه من كتر حلاوة الأيام والعين سعيدة بلاياليك مش بحسب اللي فات من قدام ولا بقدر أفكر غير فيك

اللله
ده اليوم وياك يساوي زمان وأكتر من زمان بميئة بكرة
والليل بلاقاك أفراح وأمان حتى ولو كان من غير قمر أنا بيك على طول دائما مشغول
بحلم وبجول وبغني وبقول
أوقاتي بتحلو بتحلو معاك وحياتي تكمل برضاك وياروحي ساعة ملاقاك مش بس أوقاتي بتحلو دي العيشة والناس والجو والدنيا بتضحكلي معاك


شايفين الروقان هههههههههههه

بس كنت عوزة اقول حاجة للى محلى ايامى
انا اوقاتى معاك بتحلو بجد(;
ربنا يخليك ليا

هناك 5 تعليقات:

غير معرف يقول...

ازيك ياويلا
انت وحشانى كتير
بقولك انا فرحى فى شهر 7
اكيد لازم اكلمك عشان هستناكى تحضرى
بس مش عارفة اوصلك ازاى
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حبيبتك اللى معاكى فى نفس البلد ومش عارفة تشوفك هههههههههه

حبات التوت يقول...

حبيبة قلبى
الف مليون مبروووووووك
انا اللى هموت واشوفك بس مش عارفة انا ايميللى معاكى ابقى ابعتيللى رقمك
انا مش عارفة ازاى انا والله حباكى فى الله حتى من قبل مااشوفك
مش عارفة بيرضة اشوفك ازاى؟؟؟
ابقى كلمينى على الاميل اوكية انا هخلص امتحنات يوم 27-6
ابقى ردى علية ياسكر

غير معرف يقول...

ياحبى انا الميل بتاعى اهه ضفيه وانا هكلمك
THEWHIET_HORSE@YAHOO.COM
هو دا اللى معاكى ولا ايه
ضفيه وابعتيلى رقم تليفونك

حبات التوت يقول...

ماشى ياحبيبتى ضفتك ماكنش عندى على فكرة

TWEETY يقول...

ازيك ياطانت
انا جيت ازور حضرتك
هو حضرتك مبتجيش تزورنى ليه انا هكون مبسوطة لما تزورنى
هو انا مفهمتش الكلام بس انا باجى ازورك وامشى
مع السلامة